כיצד ניתן ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות?
בצ’אט עם נציג במוקד הוואטסאפ 050-290-3006
במייל: info@gade.co.il או במספר הטלפון: 079-6079199
כמה זמן משלוח?
המשלוח לוקח 3 עד 14 ימי עסקים לערך.
באילו שעות צפוי להגיע המשלוח?
שילוח ההזמנה יבוצע במהלך היום ועל פי המועד שיצוין בהודעת SMS שתתקבל מחברת השליחויות. ובהתאם למדיניות המשלוחים וזמני אספקה של האתר.
כיצד אפשר להחזיר מוצר? / איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה שנרכשה אתר אונליין?
בתוך החבילה יש מדבקת גוביינא, מדביקים את המדבקה על החבילה עצמה. שמים בחבילה את המוצרים שרוצים להחזיר, וסוגרים אותה. הולכים לסניף הדואר הקרוב לביתך ושולחים מהם.
המדבקה פותרת אותך מתשלום ומעמידה מהתור, ולכן חשוב להדביק את המדבקה.
דואר מגיע בין שלושה לארבעה שבועות ולאחר מכן נבצע את ההחזר בהתאם.
מה עלי לעשות אם יש חוסר התאמה בין ההזמנה למה שהתקבל?
שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא.
אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00-17:00 בוואטספ ובמייל.
תוך כמה זמן ניתן להחזיר פריט שקיבלתי?
החזרות/החלפות לפי החוק והתקנון.
כיצד מתבצע ההחזר? ותוך כמה זמן?
החזר כספי לוקח כארבעה שבועות.
האם בטוח להשתמש בכרטיס אשראי באתר שלכם?
תהליך הסליקה באתר מאובטח ועל התהליך אחראית חברת PayPlus בפועל נתוני האשראי המלאים כלל אינם מגיעים או נשמרים במערכת האתר.
המחירים באתר זהים למחירים בחנויות?
המחירים של כל המוצרים זהים באתר ובחנויות, לפעמים יש באתר האינטרנט מבצעים או הטבות שמיועדים רק לרכישה באתר.
איפה מעדכנים את קוד הקופון?
לקוד הקופון יש שדה מיוחד שמופיע בעגלת הקניות ובקופה. אחרי שמזינים את הקוד בשדה, ואם הקוד תקין, ההנחה מתעדכנת אוטומטית.
אפשר להשתמש בכמה קופונים במקביל?
אפשר לממש רק קופון אחד במהלך הזמנה.